تيلور، مونسي كمك به ضرب و جرح مرحله ديگري پيروزي در اواخر Rox

۷ بازديد

كريس تيلور در حال حركت با يك تك نفره به عنوان بخشي از يك نهمين چهارمين دوره رانندگي كرد و مكس مونسي دو نفر از لس آنجلس را گرفت (cheap Los Angeles Dodgers championship rings).
اين يكي ديگر از پيروزي هاي دير رسيدن بر روي Rockies براي Dodgers بود، كه همچنين هامر سه گانه از كايك هرناندز در دهم نود و هشتم بود. لس آنجلس در هفته گذشته سه بازي خانگي خانگي در برابر كلرادو موفق به گلزني كرد.
تيلور گفت: "اين فقط يك عنصر براي ما است - انعطاف پذيري و بازي با شن و ماسه". "ما واقعا در بازي خيلي خوب بوده ايم."
تيلور بخش بزرگي را با ارائه چهارمين ضربه خود از اين بازي، يك RBI تك تك Wade ديويس (1-3) كه بر سر اولين بنجامين دانماركي مورفي افتاد. هرناندز بعد از انقباض ديويس، رهبري كرد. اين با هومر ششمين شايستگي حرفه اي هرناندز بود.
ديويس گفت: "آنها يك تيم عالي هستند. "هنگامي كه شما اشتباه مي كنيد، مي خواهيد براي آنها پول بپردازيد."
پدرو بائز (3-2) يك هشتم نهايي را براي كسب پيروزي به ثمر رساند. كنلي جانسن از گارنت همپسون خارج شد و براي پايان دادن به اين بازي با دو بازي در يك موقعيت نجات يافت.
در يك شب گرم، توپ هاي پايه در همه جا بالا مي رفتند. Dodgers (championship sports rings) مي دانست كه قرار است اين نوع بازي در تمرين پنبه اي باشد، زماني كه مونسي توپ را به زمين گذاشت عرشه سوم در سمت راست.
مونسي گفت: "اين يكي از مكان هاي كوچكي است كه در آن سعي مي كنم آن را در عمل پنبه نان بخورم." "بله، من حدس مي زنم مي دانستيم كه در آن زمان پرواز مي كرديم."
تيم در مجموع 33 بار در اولين بار از مجموعه چهار بازي جمع شده است. در آخرين سريال در پارك دوست داشتني، پدروس و راكي ​​ها يك ركورد مدرن را با تركيب 92 اجرا در يك سري بازي هاي چهارگانه تنظيم كرده اند.
مونسي هومر دو بار در هفتم و يك گلوله انفرادي در مرحله دوم بود، پس از آنكه كودي بلينگن هومرنر را خنثي كرد. الكس وردگوو و جاستين ترنر در هفدهم هامرز به عقب برگشتند.
اين دومين طول موج از دست رفته به يك تيم در تاريخ Rockies را نشان مي دهد. كلرادو از سال 1993 تا 1994 16 بار به آتلانتا رفته است.
"كرم تبديل خواهد شد، من مي دانم كه،" راكي ​​ها (mlb championship rings) مدير سياه سياه گفت: "در حال حاضر همه چيز در حال راه خود را ... اما كرم تبديل خواهد شد."
چارلي بلكمون هامر خجالتي از چرخه را به پايان رساند. رايان مك مون يك ضربه ي انفرادي در هفتم گرفت.
به تازگي، همه چيز به نظر مي رسد به راه Bellinger در صفحه. دومين هومر فصل خود را از دستكش دروازه مركزي ديويد ديل و بيش از حصار بيرون آورد. Bellinger يكي از مواردي است كه از لحاظ ضبط ضدگرها براي اغلب هومرها قبل از شكستن همه ستارگان، كه توسط گيل هاجز (1951) و دوك اسنايدر (1955) برگزار مي شود، دور است.
واكر بئلر يك شب نادري نادر در اجازه دادن به حرفه اي بالا در اجرا (هفت) و بازديد (13) بيش از 5 2/3 زوج. ERA او از 2.96 به 3.43 افزايش يافت.
اين يك عملكرد بسيار متفاوت از يك هفته پيش در برابر كلرادو بود، زماني كه او شاهكار كامل بازي را پرتاب كرد. در اين مسابقه در ورزشگاه Dodger، او سه نمايش را پراكنده كرد و 16 نفر را شكست داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.