تك كپلر مي گويد دوقلوها دوچرخه سواري را بر روي دو و ميداني برنده مي شوند

۱۳ بازديد

پس از تماشاي دوچرخه سواري اوكلند (cheap Oakland Athletics championship rings) مرحله تظاهرات پاياني براي هدايت سومين بازي مستقيم، ممكن است مينسوتا دوقلوها براي نااميدي راحت باشند. در عوض، آنها به كار بازگشت و حداكثر كپلر با يك ضربه بزرگ ديگر آمد. Kepler در چهار اجرا، از جمله بازي برنده براي جلوگيري از تظاهرات دو اجرا در انينگ نهم، و دوقلوها ضرب وشتم دو و ميداني 7-6 يكشنبه.

"روپو بالدولي" مدير "Twins" (custom championship rings) گفت: "Kep در تمام سال براي ما اين كار را انجام داده است. "او آن را عليه همه انجام داده است كه ما او را پرتاب كرده وجود دارد در برابر." كپلر نيز دوبرابر شد و در 24 بازي خانگي خود در فصل به ثمر رساند چون Twins پس از گل خوردن 4-0 سرمربي برگشت. پايه او در نهم، دومين پيروزي او در چند ماه بود.

بعد از 6 و 5 به 9، دوقلوها يك بار ديگر از لوئيس آرراس تازه كار، سومين ضربه از اين بازي را دريافت كرد. ايريد آدريانزا نيز با سومين ضربه خود به دنبال ليام هاندريكس (2-1) كه بازي را گره خورده است، سه برابر شد. پس از هاندريكس جيسون كاسترو، كاپلر اولين مرحله را به سمت چپ براي سومين ضربه خود گذاشت.

كپلر گفت: "من مردم را به پشت سرم شنيدم. اين نوع دوم به من زخمي ها داد و من مي توانستم احساسي را از من دور كنم." "و پس از آن من فقط نفس عميق كشيدم و در كوزه گشودم." هاندريكس در هر دو بازي قبلي دو گل زد و اجازه نداشت تا در 20 2/3 بازي به پايان برسد. هندريكس گفت: "اين بچه ها امروزه از چشمان خود خسته شده اند و من نمي توانم آن را به خانه برسانم، كه پس از گذراندن اوكلند در اواخر ماه ژوئن، او را نجات داد. "در اين زمينه نااميد كننده است." معاون كلو استوارت (2-1) در پي كسب پيروزي بعد از گلزني نهايي بيست و هفتم به ثمر رساند. دوقلوها تقسيم بندي سري چهار بازي خود را با اوكلند به دست آوردند.

دوقلوها (cheap Minnesota Twins championship rings) 4-0 را در دانيل منگدن، استارتر سه نفره هوپر كلودر، دوم است، اما اوكلند در نهايت پنجمين گل را به ثمر رساند زماني كه جاش پگلي 10 دقيقه از فصل خود را در برابر مارتين پيندا، ستاره دوقلوها، به ثمر رساند.

A در حال نگه داشتن فاصله بود و در نهايت با دو بار دروازه بان Trevor May در انين هشتم، سرانجام را برد. RBI كريس هرمان دوچرخه سوار بازي دوخته است و پگي يك پرواز قرباني براي قرار دادن A در بالاي 6-5 انجام داده است.

اما دوقلوهايي كه از يك بازي سه نفره سه نفره اي با يكي ديگر از تيم هاي محلي AL، Yankees، كه در روز دوشنبه به شهر مي آيند، متلاشي مي شوند. آدريانزا گفت: "من فكر مي كنم با اين پيروزي تيم بايد كمي افزايش يابد." "ما يك سري بسيار بزرگ داريم - ما با يك تيم بسيار خوب روبرو هستيم و بايد با اين سه شب مبارزه كنيم."

حركت روستر
پس از بازي، دوقلوها RHP Zack Letelt را به Triple-Rochester تغيير دادند. ليتل در سه بازي مستقيم بازي كرد، از جمله تنها ضربه اي كه او در روز يكشنبه با آن مواجه شد. اين تيم اعلام كرد كه روز دوشنبه يك حركت متناظر را اعلام خواهد كرد.

من رفتم اينجا
هر دو شروع گربه ها به بازي با رشته هاي طولاني با كنترل خوب وارد شدند، اما هر دو مشكل پيدا كردن صفحه در يكشنبه بود. منگدن در يك تست قبلي خود در سه شروع قبليش، پوشش 18 زوج را نگذاشته بود، اما او تنها 5 تاكينگ را در 3/1/3 زوج اجرا كرد. در همين حال، Pineda در ليگ هاي اصلي پنجمين پنجمين پيروزي را در هر 9 پيروزي در اين فصل داشت و تنها در سه بازي قبلي خود در پنج پيروزي قبلي خود، 29 پينگ را پوشش داد. اما او با 5 پياده روي در 5 1/3 زوج، حرفه خود را بالا برد.

سمت چپ
دوقلوهاي (world series rings) 12 مرد را از طريق هشت زواياي اوليه ترك كرد و نتوانستند در يك راننده در سومين رانندگي با كمتر از دو رينگ چهار بار در روز رانندگي مي كند. اما بلدلي تصميم گرفت كه ديدگاه خوش بينانهتري نسبت به وضعيت داشته باشد. "اين واقعيت كه ما آن بچه ها را بر پايه داشتيم نشانه خوبي بود." او گفت. "ما خيلي بيشتر از جايگزين آن هستيم."

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.