White Sox ضربات تيرهاي 7-5، 3 ژوئيه 2019 را شكست داد

۱۲ بازديد

شيكاگو سفيد سوكس (custom Chicago White Sox championship rings"> حلقه قهرماني سفارشي شيكاگو سفيد سوكس ) شده است پيش بيني چيزهاي بزرگ از Dylan Cease از آنجايي كه آنها دو سال پيش از Cubs Crosstown Cave دريافت كردند.

عملكرد چهارشنبه را يك آغاز اميدوار كننده در نظر بگيريد.

سرانجام پنج پيروزي در اولين ليگ برتر برداشته شد و White Sox در تلاش براي از بين بردن ببرهاي ديترويت (mlb world series championship rings) 7-5 در اولين بازي دو شبانه روزي شبانه.

ورود دائمي از افراد زير سن قانوني فقط باعث افزايش اعتماد به نفس يك تيم جوان اميدوار كننده مي شود. او به همراه فروشنده Eloy Jimenez به عنوان بخشي از تجارت در ماه ژوئيه سال 2017 كه خوزه كينتانا را به زوج ها فرستاده است، خريداري شده است.

راست دست راست 23 ساله سه اجرا و چهار نمايش را داد. او شش ساله شد و چهار تا سه بار در ابتدا دو بار اجرا شد و بعد از ظهر به اتهام خشونت روي آورد.

طرفداران در امتداد خط چپ ميدان به عنوان توقف به قلعه كشيده شد تا گرم شود. آنها در طول مراسم افتتاحيه ركورد بزرگي را رها كردند و اجازه دادند او در طول بازي آن را بشنود.

از دست دادن نيز 15 تا 20 عضو خانواده در دست داشت، و او بعدا Gatorade را بر روي او ريخت.

Cease گفت: "اين واقعا سخت است كه به كلمات، جو، قرار داده شود. "اين قطعا سرگرم كننده ترين من در زمينه بيس بال بوده ام."

توقف براي كنترل fastball خود تلاش كرد. اما يك منحني تيز و لغزنده، تيگرها (جيمز مك كين، كشنده، گفت: "او قطعا قادر بود در يك شيار پس از آن در حال بارگزاري اوليه است." "بعد از اولين بار به او گفتم:" چيزهاي شما خيلي خوب است ... تنها راهي كه آنها را مورد ضرب و شتم قرار داديد اين است كه اگر خودت را ضرب و شتم ".

كريستين استوارت گفت: "من فكر نمي كنم كه او راحت شود. هنگامي كه در دهان پراكنده مي شويد،" " شما سعي مي كنيد به عقب برگرديد. من مطمئن هستم كه اين چيزي است كه او سعي در انجام آن دارد. "

يولمر سانچز دو بار در دو ديدار دو گل زد و دو گل به ثمر رساند و چهار بار در پنج بازي به ثمر رساند. سانچز به دوبرابر ريبري ضربه زد و در دقايق دوبرابر در برابر دانيل نوريس قرار گرفت كه شيكاگو را در بالاي 4-2 قرار داد و يك ريبري را در يك ششم دو بار به ثمر رساند.

خوزه آبرئو، دروازه بان خورشيد 2 نفره 4 با دو و دو برد. او بيش از 10 بازي در طول پنج بازي گذشته خود دارد.

مك كان يك رقيب دو نفره و يك رقيب را به ثمر رساند و رايان كوردل ​​در دو ركورد رفت.

كلوين هرررا دو بار در 9 بازي از يك ريبري دوبرابر كرد تا گوردون بكهام. پس از آن، الكس كولوم پس از بازگشت به تيم نيكلاس كاستلانوس براي دوازدهمين قهرماني خود در 20 شانس بازي كرد.

جيمر Candelario پس از ضربه زدن به منطقه مچ دست قبل از بازي در ديترويت، كه 10 از 11 از دست داده است.

نوريس (2-8) در 10 بار گذشته خود را 0-7 مي كند پس از گرفتن 6 بار اجرا و 8 بار در پنج زوج نوبت برچسب زده شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.