دزدان دريايي دزدان دريايي 4-3 در ضربه Heyward، basyunning Bryant

۹ بازديد

جيسون هيوارد و كريس برين، توله هاي شيكاگو را نجات دادند (cheap Chicago Cubs championship rings) با چرخش كلاچ و برخي از baserunning بسيار خوب. Heyward يك ريبري RBI را با دو ركورد در انين هشتم به ثمر رساند، و Cubs پايتسبرگ دزدان دريايي 4-3 را در روز جمعه در اولين بازي خود پس از شكستن همه ستاره لبه كردند. بريانت ضربه پيرو Heyward را با يك قدم از كنار Kyle Crick (3-5) راه اندازي كرد. تيرانداز All Star متضرر پياده روي دو طرفه ويكتور كاراتيني است و سرعتي هوشمندانه را در اختيار دارد و در سمت چپ مقابل Heyward از سمت چپ به سمت چپ حركت مي كند و به سمت چپ حركت مي كند و پيش از تلاش تلوزيوني الياس دياز، تيزتر مي شود.

جو مدنون گفت: "KB، من در مورد آن صحبت كرده ام، او يك حامي خوب است." "اگر شما يك سرمربي ثانويه بگيريد، شما يك تيم عالي هستيد. اين يكي از آن بازي هاي عجيب و غريب در تمام طول روز بود، اما اعتماد به بچه هاي ما". NL پيشرو در پيشرو در شيكاگو، پيش از سومين پيروزي در چهار بازي در بازه نيمه نهايي بازي مهم، پيش از پايان فصل، 3-0 پيروز شد. يو درويش 8 گل زده در حالي كه توپ زدن 6 پاس گل زرد در يكي از بهترين بازي هاي خود را پس از امضاي قرارداد با Cubs قبل از فصل گذشته. راست دست گفت: او در لباس يكنواخت خرس ها بيشتر احساس كرد، اما "نتيجه امروز بهتر بود."

بريانت يك كراس بي رحم را در حالي كه هيمن هفدهمين هامر را به سمت هفتم كشاند، كريس آرچر را ترك كرد پس از اينكه ملكي كابررا مشكل رديابي پرواز ناپاك خود را به سمت راست در خورشيد بعد از ظهر داشت. رابل گارسيا مايكل فليز يك فداكارانه را كنار گذاشت و ديويد بوت، پرفروشترين بازي را به ثمر رساند، زماني كه با پايگاه هاي بارسا راه مي رفت، 3-0 را انجام داد. اما توله ها فرصتي براي بيشتر داشتند زماني كه كايل شوارتبر به يك بازي دو نفره پايان داد.

دزدان دريايي (custom Pittsburgh Pirates championship rings) سپس آن را در نيمه اول گره خورده از هشتم با دو بار و دونده در مرحله اول و دوم، استارلينگ مارت درايو طولاني خود را بر روي خيابان ويلند در برابر پدرو استروپ مرد راه اندازي كرد. اين اولين هومر مارت از 27 ژوئن و 13 سال در سال است. بريانت گفت: "ما مي توانستيم زماني كه مارتا هومر سه گانه را شكست داد، شكست خورد." "اين نوع باد باد را از بادبان ما برداشت اما من بسيار خوشحال شدم كه ما با هم هماهنگ باشيم و نمره را به موقع برسانيم". ما در نيمه دوم نياز به مقدار زيادي از آن را داريم چون زمان هايي وجود دارد كه اين اتفاق مي افتد و ما بايد بر آن پاسخ دهيم. "

رندي رواناريو (1-0) چهارمين پنبه (custom championship rings) از لحاظ تندرستي، آخرين بروز رساني از هشتم براي پيروزي . كريگ كيمبرل يك جايزه عالي را براي سومين بار در چهار شانس حفظ كرد. درويش 13 بار دست اول خود را بازنشسته كرد. او به دو بازي اجازه داد و به راه افتاد، اما در 13 حضور در Wrigley Field از زمان پيوستن به توله ها، winless باقي ماند. آرچر يك فصل 10 گل در شانزدهم نهايي را به ثمر رساند. او با سه بار اجرا و سه بار بازداشت شد آرچر گفت: "من احساس خوبي داشتم، اما چيزهاي زيادي براي بردن به عنوان يك تيم وجود دارد." "من طعم ترش را در دهانم گذاشتم چون حداقل خواستم در يك انين هفتم يك انگشت شست داشته باشم." اما من فكر مي كنم بهترين بخش در مورد اين بازي ما همان مبارزه اي را كه در نيمه اول انجام داديم نشان داديم. "

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.