Diamondbacks بالا Dodgers 8-5، پايان بخش برنده در 6 بازي

۸ بازديد

آريزونا اطمينان داد كه قهرمانان قريب به اتفاق در بازي چهارم نهايي توسط رقيب لس آنجلس Dodgers وجود ندارد (custom Los Angeles Dodgers championship rings).

در عوض، Diamondbacks بود كه بزرگ شد.

ديويد پرالتا يك تنيسباز RBI در رقابت هاي هشتم را تجربه كرد و Diamondbacks در روز دوشنبه از پيروزي 8-5 بر نابينايان غربي غرب پيشي گرفت.

Dodgers سه بازي آخر را در خانه انجام دادند.

ديمر سابق تيم Locastro اين بازي را از دست ندهد با Dylan Floro (2-2)، دو تايي كه از دست دادن بازي مي كند، بازي مي كند، بخشي از تهاجم 4 نفره در هشتم براي Diamondbacks. كيتل مارت دو بازي براي هفتمين بازي متوالي خود را با چند ضربه انجام داد و آريزونا در سري بازي هاي Dodgers در 6 بازي به پايان رسيد.

"من به اين بچه ها مي گم، هنگامي كه ما در يك بازي كراوات قرار داريم، اجازه دهيد بازي تمام شب، تا زماني كه كسي بيرون بيايد و كارش را انجام دهد. من براي اينكه درست بگويم شرط مي بندم". Diamondbacks (championship sports rings).

نبرد بسيار پيش بيني كننده ي جوايز جوايز جوايز بسياري از دوئل خيمه ها را توليد نميكند، هرچند Clayton Kershaw و Greinke Dodgers به ​​مدت شش نوبت ادامه دادند.

يون لوپز (1: 1) يك نبرد بي هدف را بازي كرد و پيروزي را به دست آورد.

حداكثر مونسي در سه اجرا براي Dodgers سوار شد.

Dodgers در گريونكه براي سه اجرا در اولين انينگ پريد. جك پترسون و جاستين ترنر، و با يك ضربه، كدي بلينگنر به سمت راست مركز دوچرخه سوار كرد و اولين اجراي را به ثمر رساند. مونتي براي اولين بار تمرين كرد، به ترنر امكان داد تا نتيجه بگيرد.

سپس، كريس تيلور به سمت راست دوچرخه سوار كرد و بلينگن را به خانه آورد. هر دو Bellinger و Taylor اولين نقطه از Greinke را تجربه كردند.

گرينكه گفت: "من فقط از اعتصابات بيرون رفته ام، آنها در حال نوسان هستند."

Kershaw دو بار با دو اشتباه سوزانده شد. Walker او را به عمق ميدان به سمت چپ در پايين اولين، او را متصل كرد. كه به واكر سه خانه در شش شغل اول خود را در حباب در برابر Ace Dodgers اجرا مي شود، او را متهم به بيشتر Homer عليه Kershaw در ميان بازيكنان فعال است.

واكر گفت: "بيس بال خنده دار است. چيزهايي كه در كانادها هستند." "به هر دليلي، مي بينم كه لغزنده خوب است. دو نفر از آنها براي اطمينان، شايد همه سه (خانه اجرا مي شود) در آن زمين."

تيم دوم هجومي Greinke يك درايو خط به صندلي هاي چپ زمين، حرفه خود را بالا سوم از فصل بود.

Kershaw گفت: "اين يك بازي بد بود. اين فقط مايه تاسف بود كه سه بار در اوايل براي من به ثمر رساند و من آن را به عقب برمي گردانم." "اين يك سختي بود براي اطمينان. اين فقط بر روي شانه هاي من فرود مي آيد تا بعدا بهتر شود."

هر دو ميله پس از مبارزات زودهنگام حل و فصل شدند، اما Dodgers (world series rings for sale) رد شد فرصت به دست آوردن حداقل در ششم. بلونين برجسته شد و مونسي به خطا پرتاب كرد، قبل از اينكه Greinke از سمت خارج شد.

Dodgers دوباره در هفتم تهديد كرد، و پس از Greinke يك خمير را ترك كرد. بلافاصله بلافاصله بلافاصله بلافاصله بلافاصله راه مي رفت، پايگاه ها را بارگذاري مي كردند. مونسي دوچرخه سواري را از يوشيا هيرانو انجام داد و بازي را در 4 بازي تمام كرد.

Hirano از يك بازي 3-1 به تيلور برخودار بود و به دنبال او مي افتاد و به انينگ ميرفت.

Greinke و Kershaw داراي خطوط يكسان از شش نويز و چهار بار در هفت بار مجاز بودند. Greinke شش نفر را گرفت. Kershaw از دو

گرگ هلند يكي از بهترين ها را براي نجات حرفه ي 200 خود به دست آورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.